Лист МОН України від 1.08.2014 р. №1/9-388 "Про проведення Першого уроку в 2014-2015 н.р."
Лист МОН України №1/9-376 від 13.08.2014 "Про проведення Уроків мужності"
Методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку у 2014/2015 навчальному році на тему "Україна – єдина країна"
(прим.: методичні матеріали, розроблені Рівненським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти)
"Україна – єдина країна: Я єсть народ, якого Правди сила ніким звойована ще не була!": Методичні рекомендації щодо проведення Дня Знань і Першого уроку у старшій школі в 2014/15 навчальному році / [уклад. Наталія Степанова]. – Черкаси: Видавництво Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради, 2014. – 19 с.
(прим.: методичні матеріали, розроблені Черкаським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради)
Україна – єдина країна. Розробки уроків і позакласних заходів для проведення Першого уроку у 2014/2015 навчальному році: [методичний посібник] / укладачі: Ю.В. Міцай, С.М. Пляка, О.П. Третяк, О.В. Ревнивцева. – Кіровоград: ФО-П Александрова М.В., 2014. – 172 с.
(прим.: методичні матеріали, розроблені Кіровоградським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського)
Методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку у 2014/2015 навчальному році «Україна – єдина країна»
(прим.: методичні матеріали, розроблені Київським обласним інститутом післядипломної освіти педагогічних кадрів)
Розробка Першого уроку «Україна – єдина країна»
Для учнів 7-8 класів. Автор: Остапенко В.М., вчитель іноземної мови Згурівського навчально-виховного комплексу «Гімназія – загальноосвітня школа І ступеня»
Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт «Junior-дослідник»
Проєкту «Сходинки до майстерності»
Усі НовиниКвітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |