Педагогіка життєтворчості

2018-03-01

/Files/images/semnari/IMG-98adc2ef54542c01bd39adb191a41d5e-V.jpg

Як створити нову модель навчального закладу, реалізувати ідеї дитиноцентризму на засадах проективно-рефлексивної технології, вирішували вихователі загальноосвітніх закладів міста під час семінару-практикуму «Педагогіка життєтворчості в групі продовженого дня», що відбувся 1 березня в ЗОШ І-ІІІ ст. №1. /Files/images/semnari/IMG-dfef1c143c57cdb1477e3e2d0d07929f-V.jpg

Методист міського методичного центру Горчинська Л.М. акцентувала увагу вихователів на технологічному аспекті підготовки до Нової української школи та особливості інноваційної діяльності в навчальних закладах міста. Мультимедійну презентацію з проблеми семінару підготувала вихователь НВК «Ліцей інноваційних технологій – СЗОШ І-ІІІ ст. №9» Матвійчук Анжеліка Василівна. Вона познайомила своїх колег з основними ідеями, напрямами і пріоритетами педагогіки життєтворчості. Відкритий захід у формі колективного творчого проекту за темою «Ми відповідаємо за тих, кого приручили» провела вихователь ГПД ЗОШ №1 Преподобна Олександра Мефодіївна. Вона підготувала також авторську методичну виставку дидактичних матеріалів для роботи з обдарованими учнями в групі продовженого дня.Учасники семінару дійшли висновку, що педагогіка життєтворчості – це педагогіка майбутнього, яка дає можливість створити акмеологічні орієнтири для педагогів і дітей.

/Files/images/semnari/IMG-8865ce15c768236f58df4c095800d339-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 174

Коментарi