2018-03-01
Як створити нову модель навчального закладу, реалізувати ідеї дитиноцентризму на засадах проективно-рефлексивної технології, вирішували вихователі загальноосвітніх закладів міста під час семінару-практикуму «Педагогіка життєтворчості в групі продовженого дня», що відбувся 1 березня в ЗОШ І-ІІІ ст. №1.
Методист міського методичного центру Горчинська Л.М. акцентувала увагу вихователів на технологічному аспекті підготовки до Нової української школи та особливості інноваційної діяльності в навчальних закладах міста. Мультимедійну презентацію з проблеми семінару підготувала вихователь НВК «Ліцей інноваційних технологій – СЗОШ І-ІІІ ст. №9» Матвійчук Анжеліка Василівна. Вона познайомила своїх колег з основними ідеями, напрямами і пріоритетами педагогіки життєтворчості. Відкритий захід у формі колективного творчого проекту за темою «Ми відповідаємо за тих, кого приручили» провела вихователь ГПД ЗОШ №1 Преподобна Олександра Мефодіївна. Вона підготувала також авторську методичну виставку дидактичних матеріалів для роботи з обдарованими учнями в групі продовженого дня.Учасники семінару дійшли висновку, що педагогіка життєтворчості – це педагогіка майбутнього, яка дає можливість створити акмеологічні орієнтири для педагогів і дітей.
Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт «Junior-дослідник»
Проєкту «Сходинки до майстерності»
Усі НовиниКвітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |